סוויטיס / אפייה וסטיילינג קינוחים

יום חמישי, 14 באפריל 2011

עיצוב שולחן חג לפסח - לוח השראה

מהו לוח השראה?
בעיקרון מדובר בקולא'ז של תמונות וחומרים אשר מעוררים בכם השראה, מניעים אתכם, עוזרים להתמקד ברעיון מגובש וכו'. אין חוקים מוגדרים לאיך לוח כזה צריך להיראות כך שאפשר להיות יצירתיים.
כיום, מרבית לוחות ההשראה הם אלקטרוניים (ולא פיזיים) והאינטרנט מציע מגוון אדיר של רעיונות שניתן לשאוב מהם. אני משתמשת לרוב ב power point כמובן שאני מעדיפה את פוטושופ אבל לצערי התוכנה כבדה ומותקנת לי רק על מחשב אחד כך שזה לא תמיד נוח וזמין (ניתן להשתמש בכל תוכנה אחרת שמאפשרת עריכת תמונות).
כל מה שנשאר זה לבחור את האירוע, הרעיון ולזרום עם ההשראה.
ביום שני הקרוב כולנו נשב סביב שולחן החג ונחגוג את פסח, ברור שהתנדבתי מיד לעצב את שולחן החג. וכך בניתי לי לוח השראה סביב הרעיון של אביב ופריחה. כך נראה הלוח שלי:

לאחר שלוח ההשראה מוכן מה שיש לעשות זה לגבש רעיונות ולארגן את המוצרים. וכך הבוקר בשמחה רבה יצאתי לכיוון דרום תל אביב, התחלתי בצנצנות שישמשו לריבה ביתית וממרח לימונים מיוחד שאמא גלית מכינה בכל פסח (תמונות יגיעו בהמשך), המשכתי בסיבוב קבוע אצל הבנות המקסימות בגרובשטיין, משם קניתי מפיות וכוסות בגווני ורוד (אמרנו אביב?), אדניות קטנות ועוד כמה הפתעות!
המשך יבוא... To be continued

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה