סוויטיס / אפייה וסטיילינג קינוחים

יום שני, 9 במאי 2011

{שולחן קינוחים} יום העצמאות


מיד שפסח נגמר מתחילים לתלות ברחובות המון-המון דגלים, עוד כשלכולם נראה שיום העצמאות נורא רחוק ושהקדימו קצת יותר מידי. אך אני מודה שהשנה יחד עם הדגלים שנתלו ברחובות, מיד התחלתי לדמיין את השולחן שנראה לכם היום, שולחן קינוחים מהמם כחול-ולבן לכבוד יום העצמאות.

הכל כמובן התחיל מלוח ההשראה שהראנו בפוסט הקודם, נמשך דרך שיטוטים ארוכים בחנויות למוצרים חד-פעמיים (דוקא בשביל הכלים הרב-פעמיים), דרום תל אביב, הילולה ועוד. והסתיים בשעות ארוכות (מאד) במטבח שכללו ידיים מאד כחולות (טיפ לפעם הבאה: לא לגעת בצבעי מאכל!!!). בתוך כל ההכנות קיבלנו את הקופסא של ליהי מ"מותק בוטיק-סוכר" כחלק מה- DT (Design Team) ושמחנו מאד לקבל בין היתר חומרים בכחול-לבן וגם חותכן עוגיות בצורת מגן דוד.

אמא גלית טוענת (ודי בצדק) שכחול הוא לא הצבע הכי מעורר תיאבון שיש, אבל מה לעשות אלו צבעי הדגל האהוב שלנו וכך יהיה. התוצאה לפניכם, לפני כל תמונה כתבנו הסבר קטן, חג שמח לכולם!

להכנת העוגיות השתמשנו בחותכן בצורת מגן דוד, בציפוי רויאל אייסינג לבן וכחול  וסוכריות צבעוניות (שניתן להשיג במותק-בוטיק סוכר), בחלק מהעוגיות נעצנו קיסם לפני האפייה כדי שנוכל לצרף אותו לזר המתוק שהכנו.
זר מתוק, ובתוך הקייק פופס הכחולים מסתתרת עוגת גבינה. עוגת גבינה? כן, גם אני לא האמנתי שזה יעבוד כשאמא גלית סיפרה לי שננסה להכין כאלו, יצא מושלם וטעים מאד!!!
כאן השתמשנו בדגלים מהקולקציה שלנו ליום העצמאות (שפירסמנו להורדה חינם בבלוג) כדי לקשט את מעמד הקאפקייקס, לא יכלתי לעמוד בפיתוי וקפצתי אתמול לחנות של מותק בוטיק-סוכר כדי לקנות את המנג'טים המקסימים האלו. הקאפקייקס הם עוגות וניל ממולאות בקרם שוקולד ואת הקישוט אמא גלית הכינה לבד.
מקרונים, קישוטים ועוד...
ושולחן הקינוחים בכבודו ובעצמו:

רוצים עוד?
יש עוד המון תמונות בדף הפייסבוק שלנו:

4 תגובות:

  1. היי שרית חיפשתי תמונה ליום העצמאות לפרסם בקיר שלי בפייסבוק וכך הגעתי אלייך,איזה צבעים מתוקים, אילו מראות כלבבי,מקסים,נרשמתי לעידכונים בבלוג שלך.
    אינני יודעת אם אנו חברות בפייסבוק(אני רשומה תחת :haya dar ויש לי קבוצה יופי במטבח(כך גם שם הבלוג),אה אני רואה שפירסמת את הקישור לפייסבוק תיכף אבדוק.
    בכל מקרה בחרתי בתמונה לפרסם ואני מקווה שזה בסדר.
    חג שמח!
    חיה אילונה דר.

    השבמחק
  2. היי חיה,
    קודם כל תודה רבה! שמחנו שאהבת.
    הוספתי אותך כחברה בפייסבוק וזה בסדר גמור שפירסמת את התמונה שלנו.
    חג שמח (:

    השבמחק
  3. איזה יופי איזה אומנות ובתוך כל זה מושקע ים של טוב לב ענק וגדול ומדהים שיש רק לגלית המיוחדת ולכל משפחת קלדרון
    באהבה ובהצלחה מירי

    השבמחק
  4. הי, אני מעוניינת לפרסם תמונה מהפוסט עם לינק חזרה אליו, אפשר לקבל אימייל שאוכל לשלוח אלייך פרטים נוספים? תודה! טל
    tal@stylepage.co.il

    השבמחק