סוויטיס / אפייה וסטיילינג קינוחים

יום רביעי, 16 במאי 2012

מסיבת רווקות- Bridal Shower


ניסיתי וניסיתי למצוא תרגום הולם למונח Bridal Shower אבל הדבר היחיד שמצאתי הוא- מסיבת רווקות (או אולי "מסיבת כלה"), אבל כמה שזה רחוק מלהסביר את המשמעות.

בארץ עוד לא ממש יצא לי להיתקל בכזו אבל בחו"ל הן נפוצות מאד, אז ככה: מדובר במסיבת קוקטייל שעורכים עבור הכלה לפני החתונה, לרוב מתאספות בנות המשפחה וכמה חברות קרובות לאוכל משובח והרבה מתנות לכלה המיועדת. אז לאחר שבחיר ליבי הציע לי להינשא לו היה לי ברור שמסיבת רווקות "רגילה" אני לא רוצה (אין לי משהו נגד מלא אלכוהול, חשפן... אבל זה פשוט לא אני), לשמחתי יש לי אמא בריטית מוכשרת במיוחד שהציעה לארגן לי Bridal Shower אמיתית!

הנושא הנבחר היה "מסיבת תה אנגלית" (כמובן!!!) וכל השאר היה מבחינתי הפתעה גמורה.
ועוד איזו הפתעה J

השולחן המושלם מלא בכל טוב:

















ותודה ענקית לאמא וסבתא שבלעדיהן כל זה לא היה!!!



2 תגובות:

  1. מקסים!!!! שאלה- מאיפה או איך עשית את השמלות כלה על הקאפקייקסים?? :)

    השבמחק
  2. איפה יש טופס אימוץ??? גם אני רוצה אמא כזו. פשוט מקסים! ושיהיה במזל טוב :)

    השבמחק