סוויטיס / אפייה וסטיילינג קינוחים

יום חמישי, 5 ביוני 2014

עוגיות וואטסאפ. כולל הנחיות והפניה למתכון

אני חובבת מושבעת של עוגיות חמאה מקושטות ברויאל אייסינג, מה זה רויאל אייסינג? ציפוי שעשוי לרוב מסוכר וחלבוני ביצים. יש אתר בחו"ל של מישהי שמכינה עוגיות מושלמות כאלו, הנה לינק סתם כי בא לי לפרגן: http://www.sweetsugarbelle.com/

העוגיות האלו הן טעימות, אפשר להכין אותן מראש כי הן נשמרות די טוב (וזה יתרון אם מכינים הרבה קינוחים לאירוע), הן יפות ואפשר להתאים אותן לכל נושא/צבע שרוצים.

המתכון שהשתמשתי בו לעוגיות מגיע מהאתר שלה, מילת אזהרה: המתכון יוצא טעים להפליא אבל נורא קשה להכין את העוגיות, הבצק יוצא רך מאד אפילו אחרי זמן במקרר (אולי זה המוצרים השונים בארץ ובחו"ל ואולי מזג האויר החמים בימים האחרונים) בכל אופן אפשר למצוא ברחבי האינטרנט עוד מלא מתכונים לעוגיות חמאה פשוטות. כשאמצא את המתכון המושלם מבטיחה לעדכן. טיפ: אחרי שהעוגיות מוכנות שימו לב לתת להן להתקרר לחלוטין לפני שמצפים!

עבור הציפוי השתמשתי באבקות מוכנות של רויאל אייסינג שניתן להשיג בחנויות של כלים חד-פעמיים או בחנויות מתמחות. האבקות מגיעות כבר בצבעים אז לא צריך להתעסק עם צבעי מאכל. וזילפתי אותן משקיות סנדויץ פשוטות (ככה אח"כ לא צריך לשטוף אותן...) שגזרתי להן את הצ'ופצ'יק. טיפ: כדאי להתחיל עם השוליים של הקישוט, עבור השוליים של העוגיות כדאי להכין ציפוי טיפה סמיך יותר ואז לתת כמה דקות להתייבש ורק אז למלא בציפוי מעט נוזלי יותר (פשוט להוסיף עוד קצת מים)

הפעם הכנתי עוגיות בדמות סמיילים חמודים של וואטסאפ וארזתי בשקיות צלופן, אתן לתמונות לדבר בעד עצמן (במציאות זה היה יותר יפה):










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה