סוויטיס / אפייה וסטיילינג קינוחים

יום ראשון, 28 בספטמבר 2014

ראש השנה (שתהיה מתוקה!)

קודם כל אני צריכה להתוודות- הפעם הרוב הגדול של הקרדיט מגיע לאמא המוכשרת. בדרך כלל יש לנו שותפות טובה אבל הפעם רוב המאמץ היה שלה. 

ואחרי שהתוודתי הגיע הזמן להגיע לכל העיצוב והטעם סביב ארוחת החג השנה. כמו תמיד כמה שבועות לפני האירוע אנחנו מתחילות לגבש קונספט, הרעיונות הראשונים שעלו לנו לראש היו כמובן דבורים ודבש (כבר עשינו), ורוד וירוק (כבר עשינו) וכך הלאה... בסופו של דבר החלטנו ללכת על פריחה סגולה, פריחה לכבוד התחלות חדשות לשנה חדשה וסגול פשוט כי זה צבע יפה. והתוצאה הייתה משגעת!

הלהיט הגדול של הערב היו החלות האישיות שאמא הכינה, כל חלה עוצבה בצורת פרח כשבמרכזה צלוחית דבש אישית (מי אמר דאבל דיפינג!?). החלות נאפו מראש עם מנג'ט של קאפקייקס במרכזן כך שלאחר שהתקררו כל מה שנותר לעשות זה למזוג דבש ולהוסיף כפית חמודה. נכון שאתם רוצים להכין גם, מתכון וצילומים של שלב אחר שלב? זה יגיע באחד הפוסטים הבאים


בחרנו קשיות נייר סגולות והוספנו להם דגלונים עם ברכות לשנה החדשה (אושר, בריאות, נחת...) כל אורח קיבל ברכה שונה מעט J בכל אירוע/חגיגה כיף להשתמש בקשיות נייר, קודם כל כי הן מוסיפות המון צבע, עם דגלוני נייר (שקל להכין) אפשר להתאים בקלות את הנושא והמינוס היחיד שלהן הוא המחיר, אבל אפשר להזמין מסין (אליאקספרס) ממש בזול- אנחנו הפעם לא הספקנו אבל בעבר קנינו משם וזה מוזיל את העלויות בעשרות אחוזים לפחות.

את כרטיסיות ההושבה עיצבתי בגווני סגול ולאחר ההדפסה הדבקנו אותן על בריסטול שחור שנראה נפלא על המפה הלבנה. השתמשתי בפונטים חינמיים שמצאתי באינטרנט, אני חייבת לציין שפונטים יפים משדרגים כל עיצוב שעושים, בעבר הייתי משתמשת רק בפונטים הבסיסיים שמגיעים ובמבט לאחור אני מבינה כמה בסיסי זה נראה. כך שאם אתם מעצבים לעצמכם דברים לאירוע/ארוחת חג שווה להשקיע עוד כמה דקות ולהוריד פונטים מיוחדים (פשוט חפשו פונטים חינם בעברית בגוגל).


על מעמד 3 קומות הנחנו קאפקייקס דבש (פשוט יוצקים את תערובת עוגת הדבש לתוך מנג'טים ומעוגת דבש משעממת מקבלים קאפקייקס מדליקים!), לקישוט אמא הכינה רימונים סגולים מבצק סוכר- קנינו את הבצק סוכר צבוע מראש כי אחרת צריך מ-ל-א צבע מאכל כדי להגיע לגוונים כהים, כמו שרואים פה. וכמובן, נשיקות קטנטנות בסגול-לבן (כדי להכין גם: לפני שמכניסים את התערובת של המרנג לשקית הזילוף, שמים "פס" של צבע מאכל לבחירתכם על דופן השקית, אח"כ מוסיפים את התערובת ומזלפים) 


הוספנו ראנר סגול, מפיות סגולות, ופרחים סגולים מושלמים שאמא קיבלה לחג (ממי שמכירים אותנו הכי טוב ולא היו מעיזים להביא גוון שלא משתלב בעיצוב!) ותראו עם איזה שולחן מהמם קיבלנו את פני השנה החדשה:


אה, והיו גם קינוחים, בקטנה- כי ככה אמא לא מגזימנית:
  • עוגת גבינה עם בצק עוגיות שוקולד-צ'יפס
  •  קינוחי טפיוקה ופירות יער (פרווה/טבעוניים)
  • מוס עוגיות לוטוס
  •  פאי תפוחים וקינמון
  • ומלבי רימונים 




כל מה שנשאר לנו לאחל שתהיה לכולנו שנה יפיפיה ומתוקה בדיוק כמו ערב החג הזה!

תגובה 1:

  1. מתכונים! מתכונים!
    של החלה ושל מוס עוגיות הלוטוס!

    השבמחק