סוויטיס / אפייה וסטיילינג קינוחים

יום חמישי, 26 בפברואר 2015

משלוח מנות מקורי ב-5 דקות!

אנחנו אוהבות להתנסות במוצרים חדשים, אז איזה כיף שקיבלנו את השוקו החדש של טרה. אז מעבר לזה שטעמנו ונהנינו, שמחנו שהמוצר מכיל פחות סוכר (ואפילו פחות קלוריות מחלב 3% שהיה לנו במקרר) החלטנו לשלב אותו במשלוח מנות מקורי לקראת פורים.

ועכשיו לתכלס, אם בא לכם להכין משלוח מנות שוקולדי, טעים, מקורי וקל להכנה. ממיסים חבילת שוקולד מריר עם 4 כפות שמנת מתוקה (אנחנו המסנו במיקרו כי רצינו לחסוך זמן). מערבבים היטב, מוזגים לכפות את השוקולד ומקשטים עם סוכריות או קישוטי בצק סוכר. מניחים בצד להתקרר- כל זה גג 5 דקות! אחרי שמתקרר אורזים יפה בתוך שקיות צלופן וקושרים בסרט צבעוני. המלצת ההגשה שלנו היא להוסיף בצד גם קרטון אישי של שוקוטרה החדש והנה לכם משלוח מנות מקורי ופשוט.



בפורים איכשהו תמיד קר ואז אפשר לחמם את השוקו ולטבול בתוכו את כפיות השוקולד שימס ולהתפנק! אז נכון שכל הרעיון הוא פחות סוכר אבל מידי פעם אפשר גם לבחור אחרת. ובפורים תמיד יש מלא ממתקים בסביבה אז שוקולד מריר איכותי וקצת שמנת זה באמת לא כל כך נורא.



אם בא לכם להיזכר מה עשינו בשנים קודמות לפורים, אז הנה כמה דוגמאות: עוגיות אוזניהמן צבעוניות וגם משלוח מנות מיני-בוטיק ולפעמים גם אנחנו אוהבות פשוט לקבל קצתהשראה מחו"ל.

שיהיה חג שמח!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה