סוויטיס / אפייה וסטיילינג קינוחים

יום רביעי, 28 במאי 2014

5 טיפים לשדרוג שולחן החג לשבועות

חג שבועות כבר ממש בפתח, אם אתם מארחים תשמחו לדעת שאפשר בקלות יחסית לשדרג את החגיגה ולהפוך אותה למעוצבת ונפלאה. ריכזנו כאן 5 טיפים שיעזרו לכם לעשות זאת:

1.     בחרו 2 צבעים מובילים והתאימו את כל הכלים, המפיות והקישוטים לצבעים אלו. זה ייצור תחושה שהכל עובד יחד. במקרה שלנו בחרנו בורוד וירוק- אביבי משהו 

 2.    במקום כוסות רגילות הציעו לאורחים צנצנות זכוכית עם סרט בד וקש תואם. את צנצנות הזכוכית קנינו בדרום תל אביב בכמה שקלים וכמובן שאפשר לרחוץ ולהשתמש שוב, קשים מנייר הזמנו מאלי-אקספרס בזול והם משדרגים בקלות כל שתייה. 

3.   ארזו את הסכום בנפרד לכל אורח. בתמונה ארזנו בתוך נייר שקוף למחצה ועטפנו בפפיון מרפייה ורודה. אופציה נוספת (שעשינו ביום העצמאות)  היא לארוז באותה הדרך בתוך מפית ואז להניח בתוך דליים קטנים (גם יפה וגם שימושי!) 

4.   קשטו בדיגלוני נייר, קל להכין. כל מה שצריך זה 2 שיפודים, בריסטול בצבעים המתאימים, מספריים ודבק. חותכים משולשי נייר ומדביקים באורך הרצוי. כאן שידרגנו מאפה מנגולד וגבינות.


5.      במקום להגיש עוגה אחת גדולה הכינו צנצנות אישיות למשל לעוגת גבינה פירורים, את אותו הדבר יישמנו בשבלולי הבצל והגבינה שהגשנו בהתחלה (כיף לקחת כוסית קטנה עם מספר מאפים ולא לתחוב את היד לקערה גדולה, למרות שגם זה כיף...)


שיהיה חג שמח, חלבי ואם אפשר לא יותר מידי משמין (:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה